Marketingové strategie by během předvánočního času měly plnit svůj účel a vaše tržby by skutečně měly odpovídat nejvytíženějšímu obchodnímu období v roce.
Dodejte šmrnc vašemu webu
Nabízíte na svém webu dostatek aktuálních informací a nabídek? Právě první dojem je to, na čem nejvíce záleží. Webové stránky si pro tento účel můžete obohatit o webové notifikace, které ihned přilákají pozornost vašeho zákazníka. O co se vlastně jedná? Notifikace neboli krátká oznámení informují vašeho klienta o aktuálních nabídkách, slevových akcích, nebo o zlevněných produktech – zkrátka o informacích, které by vašeho zákazníka mohly zaujmout na první pohled.
Osobní poděkování
Zasílat personalizované e-maily s poděkováním klientům je výborný tah zejména před Vánoci. Namísto poděkování, která se posílají až po svátcích a nikdo je nečte, můžete tak osobní poděkování za přízeň spojit s nabídkou dalšího nákupu u vás. Třeba se vám podaří oslovit spoustu dalších klientů k opětovnému nákupu. Vždy nabízejte slevy a nabídky, které se budou vašemu okruhu uživatelů nejvíce hodit.
Osobní setkání
Předváděcí akce a možnost se s vašimi klienty ihned osobně setkat je další z forem, jak si udělat v předvánočním období dobré jméno. Vyšlete své obchodní zástupce za klienty a nabízejte ochutnávku svých produktů, reklamní předměty, nebo se jiným způsobem ucházejte o přízeň trvalých zákazníků. Zjistíte, že tato cesta vede také ke kýženému výsledku a k následnému zvýšení prodeje. Osobní setkání totiž v dnešní době lidé oceňují stále více. Využijte tohoto trendu i vy.
V předvánočním období můžete klienty oslovit nejen pomocí virtuálního světa, kde je nutné cílit na různé reklamní a marketingové strategie, ale také pomocí osobního kontaktu se zákazníky. Obě tyto cesty vám přinesou příliv nových klientů a jejich zájem o vámi nabízené služby nebo produkty.