Velké světové módní značky patří pro mnohé mezi to nejméně dostupné. Přesto doufají, že si jednoho dne kabelku Louis Vuitton nebo Gucci koupí, aniž by to zruinovalo jejich finanční rozpočet. Pokud jste se domnívali, že tato doba pravděpodobně nepřijde (nebo přijde až na sklonku života), spletli jste se. Gucci, jedna z největších a nejluxusnějších módních značek, totiž šokovala svým novým produktem, kterým jsou tenisky – jsou cenově dostupné, ovšem s malým háčkem. Jsou pouze virtuální.
Když se nemůžete obout v tom fyzickém světě
Gucci tímto krokem reagoval na aktuální pandemii, která koluje po celém světa a která znemožňuje lidem normálně pobývat venku či dělat své oblíbené aktivity. Očekává, že lidé se nyní nemohou příliš obou v tom fyzickém světě, proto je chce obout alespoň virtuálně. A jelikož tenisky si nemůžete ohmatat, jsou cenově daleko přijatelnější než fyzické kousky.
Zároveň se společnost společně s firmou, která se na výrobě těchto nevšedních tenisek podílela, nechali slyšet, že takové boty jednoho dne budeme potřebovat stejně úplně všichni. Proč si je nepořídit nyní?
Jakou mají boty barvu?
Virtuální boty mají neonovo-zeleno-oranžovo-fialovou barvu a jsou inspirované videohrami z osmdesátých let. Dalo by se říct, že do jisté míry navazují na tehdejší oblíbené herní platformy.
Pokud si boty zakoupíte, fungují doslova jako filtr, který znáte z Instagramu. Při namíření fotoaparátu na nohy se vám na nich rázem objeví. Skutečně to tak bude vypadat, že je nosíte. I když to bude zachyceno jenom na fotkách a jejich pohodlí nikdy neozkoušíte na vlastní kůži.
Touto nevšední virtuální kolekcí, která se se vší pravděpodobností brzy rozroste, se cílí především na zákazníky do třinácti let. Tímto se zaplňuje mezera mezi nabízenými kousky – Gucci tak cílí od těch nejmladších až po ty nejstarší.